Assortiment
Ook bij ons is er sprake van een sterke toename in het aantal bezorgorders als gevolg van Covid-19. Natuurlijk kunt u erop vertrouwen dat wij er alles aan doen om te zorgen dat uw bestellingen zo snel mogelijk verwerkt worden. Vanwege de grote drukte bij PostNL, verantwoordelijk voor een deel van onze bezorgingen, kan het voorkomen dat de levertijd van uw order iets langer is dan u gewend bent. Mocht u uw wijnen echt voor een bepaald moment nodig hebben, adviseren we u uw bestelling tijdig te plaatsen.
De bezorging van (online) bestellingen binnen Zuid-Holland worden in de meeste gevallen door onze eigen chauffeurs bezorgd. Daarbuiten wordt gebruik gemaakt van de PostNL pakketdienst voor de bezorging. In gevallen van bovengemiddelde drukte of voorraadbeperkingen, kan het voorkomen dat ook voor bezorging in Zuid-Holland gebruik wordt gemaakt van een pakketdienst.
Wanneer u iets bestelt, wordt de bestelling standaard in één keer verzonden. Het artikel met de langste levertijd bepaalt wanneer de bestelling bezorgd wordt.
Indien een bepaald product een langere levertijd heeft dan verwacht, dan is het mogelijk om het in gedeeltes te laten bezorgen. Neem in dit geval contact met ons op.
Het is mogelijk om een bestelling buiten Nederland te laten bezorgen. Bezorging geschiedt in dit geval via de buitenlandservice van PostNL. Informeer via 070 3633100 of info@mariuswijn.nl naar de mogelijkheden en kosten.
Bij het afrekenen kunt u bezorginstructies doorgeven door uw voorkeur te noteren in het opmerkingen veld.
Voordelen eigen account